Ljuset i tunneln

Jodå nu börjar de närma sig med att bara jobba 100%. Kan ni tänka er! Det är väl ungefär tre år sen jag bara jobbade 100%. Har alltid jobbat långt över både för jag velat och för att vara snäll. Det är tur jag älskar mitt jobb men nu när det utökas med djur och tanken är att drt ska bli fler än dom som snart ska flytta hit. Så behöver jag ha ett normalt arbetsliv. Så jag hinner med allt hemma men även att umgås med vänner,familj och mannen i mitt liv. Dom har speciellt den sista tiden varit galet åsidosatta och det är så himla tråkigt. Men från och med på måndag så är schemat i rullning och jag ser framemot fler lediga helger och ledigt mitt i veckan för att jag ska jobba helg.

Tänk allt jag kommer hinna med hemma med hund,häst,får,fjäderfä och alla andra djur här bor.
Men skulle nog endå behöva fler timmsr på dygnet. Idag har jag iaf fått undanstädat ordentligt med damsugning,fått in allt i tvättstugan igen så nu ska bara tvättmaskinen kopplas in så jag kan tvätta undan det berg med kläder här är.

Men nu kallar duschen,det blir en pizza ikväll så vi kan ha lite tid ihop ikväll i soffan med lite mys för sen är resten av veckan knökad med grejor att göra som alltid.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0