Inte mycket

Här händer det i princip ingenting just nu. Jag kommer ingenstans med nånting just nu. Ganska deprimerande och schemat framöver är fullspäckat med saker som händer efter arbetet. Men ska också sägas att mannen min är fantastisk som står ut med mitt fullt ös medvetslös och hjälper till vart än kan för att underlätta för mig med allt. Världens bästa helt enkelt. Undrar vad jag gjort i livet för att förtjäna den kärleken han ger och ger och ger

Det finns så mycket jag vill hinna med samtidigt som jag mer än gärna skulle ta en dag ledig från allt. Men har ett par dagars jobb till sen väntar torsdag och fredag ledigt nästa vecka. Trots ledighet är där proppat med grejor som ska göras. Ja ska defenitivt pynta färdigt det sista! Det är en prio ett likaså leka mekaniner och försöka få min skrothög till bil att fungera igen. Eller iaf ta reda på om det är pumpar eller relä som är isönder. Veterinären kommer på återbesök för att ge mig en dom på hur garp ser ut i munnen. Typiskt nog har bölden som vi skar hål på börjat vara igen. Så bara att tömma och tvätta.
Ska även hinna med att köpa en julgran som vi ska pynta till helgen. Julgran är ju ett måste!
Har bara i all stress lite svårt just nu att hitta den där julkänslan även om den ibland infinner sig. Ja som älskar julen!

Lite fint ljuse ute som Jocke fått upp idag. Mysigt helt enkelt

Måste hinna få ner vitlöken på mina lediga dagar med och hoppas det håller sig runt nollan så det inte börjar växa i förtid.
Ja har man inte jobb skaffar man sig de helt enkelt. Tur jag gillar ha fult upp och kan längta till nyår då vi ska iväg.

Bjuder även på två bilder från temafesten på mina kläder. Kjolen är sydd själv men tur som ser man inte alla skavanker på bilden. Den blev allt annat än vackert sydd men jag är defenitivt nöjd!

Nu planera julklappar och sen gå och lägga sig. Arbetsdag imorgon med

Ha en fantastisk lördag kväll och helg på er önskar tanten på landet.

Avslutar allt med en bild på drt helt fantastiska vädert vi hade i förmiddags. Man kan inte annat än bli glad när solen lyser sådär härligt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0