Står still

Just nu händer det inte så mycket här hemma. Jocke är mitt uppe i vårbruket vilket innebär han jobbar långa dagar som resulterar i att det blir i princip bara kvällsmat och att jag tar djuren när han kommer hem. 
Lite drygt men inget som går att göra åt och det vet vi båda. Plus det är bara är en kort tid som det är såhär. 

Inte alltid enkelt att hinna så mycket på dagarna när tvillingarna kräver mycket och sova i vagnen inte duger. Ha ha redan små energi knippen som mamma sin. 

Men vi har iaf dragit upp så trädgårdslandet är på gång och plasten till växthuset har kommit. 
Företaget är också igång nu så jag kan göra rätt för mig. Vilket känns fantastiskt! 

I helgen som vart så va vi iväg i Bräkne-Hoby på utställning men honan med ungar och hanen. Det gick faktiskt över förväntan! Så ja är riktigt nöjd. 



Nu ska ja fortsätta mysa barn och försöka kurera Harrys förkylning. Och lindra hans tänder som är på väg upp redan. Stackars liten inte lätt med både ont å förkylning

Tjingeling! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0