1:a advent

Som garanterat ingen missat är det första advent idag. Jag skulle få så mycket gjort med att städa huset och fixa det sista med ljusstakar och sånt. Men istället ligger jag här nu i sängen igen efter att städat undan efter festen igår och lämnat nyckeln till lokalen. Fått undan djuren har jag också iaf lyckats med.

Är inget vidare bakfull men däremot haft konstant huevärk sen i fredags vilket börjar tära på en lite. Sen lär man sig ju aldrig dom få gångerna de händer att man dricker att det sätter sig på kroppen. Så nu ligger jag med bultande huvud och en värkande kropp som bara skriker rakt ut. Så får nog inse mig besegrad och faktiskt bara ligga här i sängen med film och vila. Städningen går ju ingenstans så den får vi ta imorgon istället.

Trevlig första advent på er!

H
2016-11-27 @ 16:37:39
URL: http://halsosam.blo.gg

Glad första advent :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0