Kroppen

Det är helt fantastiskt hur kroppen fungerar och vad den kan utstå. Att min kropp lyckats bära två små barn utan några större komplikationer är fantastiskt. 


Här är sista bul bilden bara någon ynka timme innan barnen tittade ut. Inte super tjock för att ha två små i magen men defenitv tillräckligt enligt mig. 
Här är jag i 37+2 veckor så inte riktig fult gången. 


Dessa två bilder är om jag inte minns fel två dagar efter förlossning. 
Fortfarande mage men det syns redan hur allt håller på att dra ihop sig. 


Dessa bilderna är tagna häromdagen och det som är "kvar" är lite lös hud och några kilo som inte försvunnit. 
Lite bristningar runt naveln som en vacker sol finns också kvar som ett evigt minne på min kropp på vad jag burit. 

Dom där kilona gör mig inte ett dugg utan ja får helt enkelt köpa lite nya byxor vilket ingen har dött av. Däremot försöker jag komma ut på lite promenader för att hitta tillbaka till den lilla kondition jag hade innan. 

Nog om det! Med detta inlägg vill jag igentligen bara hylla den kvinnliga kroppen för vad den klarar av och för hur den kan återhämta sig 
Kärlek åt kroppen och allt fantastiska den kan utföra åt oss 

Anonym
2018-01-04 @ 19:54:22

Häeligt att läsa din blogg o få se skymtar av barnen 😊

Svar: roligt att den uppskattas 😊
beckaszoo.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0