Semestern

Semestern är över och snart har denna veckan med gått. En ledig helg väntar innan jag har 4 helger i sträck. 


Lyckades hinna med en del men inte på långa vägar allt jag ville. Men det får bli till en annan gång. Kommer några lediga dagar mitt i veckan snart så då ska ja försöka få undan mer. 

Ett litet axplock av bilder från förra veckan bjuder jag på för denna gången bara. 
Trevlig kväll! 

Kaninen fick sig ett bad i samband med städning av buren
Omskolning av tomater
Fått i kallbänk
Kallbänk
En tidig omgång lök
En tidig omgång förrotad potatis
Emil njuter av att gå sällskap i stallet
Jordärtskocka på g upp
Experiment att klippa ner chili och pröva rota sticklingar i vatten
Allra första trillingar lammen kom i måndags kväll
Hönsen fick med nystädat
Skön lång promenad i fint väder
Fick se min första kalvning
Planterat nya krusbär och björnbär



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0