Fantastisk jävla vecka

Det har helt enkelt varit en helt galet bra vecka. Veckan har innehållit möte som innebär att jag ska bli scoutledare. Vilket ska bli fantastiskt spännande och att få vara med barn och göra roliga saker i naturen kommer bli hur bra och roligt som helst.
Så har ni barn i åldern 10-12 som är sugna på att pröva scouting så hamnar dom i min grupp. Så kollar upp lite märken så man känner till ett par stycken och lite aktiviteter.

Ska även på utbildning inom gris förstås vad annars. Ska bli intressant och spännande. Förhoppningsvis även lärorikt med lite nytt med mig hem igen. Så nu längtar vi tills dess och jag hoppas även på en utbildning i vår som är lite dyrare men defenitivt värt det.

Igår så vart vi i värnamo på 30-års kalas för min kusin Mathias. Riktigt trevligt vart de med go mat,go dricka och trevligt sällskap.

Idag har vi hunnit med massor med en ledig dag. Hönsgården är säkrad så hönsen inte kan rymma. Brännet är tömt ur hästsläpen. Löken är skördad och hänger på torkning. Även äntligen fått tummen loss och målat golvet och vägarna i pannrummet. Så nu är det bara tvättstugan kvar som ska fixas sen är jag nöjd med det.

Även haft martina och provridit demonen. Och förhoppningsvis funkar det bra mellan dom så hon kan rida 2ggr i veckan.
Men nu håller vi kväll men en ny jobb vecka endå till fredag nästa vecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0