Vardag

Det blir mycket soffhäng med två små barn när jag är själv hemma. Men vi försöker ha som standard att när jocke kommer hem från jobbet går ja ut till djuren å utfodrar. Så det blir lite av min egentid att få gå ut dit. Det är defenitv en av favorit tiderna på dygnet för min del. 
Då kan man få njuta av såna här vyer ibland 

Jocke har iaf varit ledig idag och följde med mig på babyrytmik. Dom som höll i det verkade imponerande ut av att en pappa var med iaf. 
Han har även hunnit med att fixa till mina reden i hönshuset till det bättre. Så nu börjar det bli riktigt bra sen vi fick in fönstren med. 

Han snickrade även ihop en fin bolåda till som kaninerna ska ha 


Nu är papperna även inskickade till Skatteverket för barnen. Vilket innebär att vi faktiskt valt namn. Men än så länge är det lite en hemlis tills vi delat ut inbjudningar till dopet. 
Men dom kommer förhoppningsvis i brevlådan imorgon så vi kan dela ut dom flesta på lördag när vi har kalas×2

Tjingeling på er! 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0