Lyxdag

Barnen har sen igår varit rena rama änglar. Dom sov i sin säng hela natten även om vi var uppe ungefär vart 3:e timme för att amma. Imorse fick jag äta frukost ifred då båda barnen va nöjda i sin babysitter med trolls igång på teven. Inte för dom ser vad som är på teven utan ljuset och ljudet är spännande. 

Fick även ta hand om mina övervintrande chili och paprika plantor. Dom fick lite beskärning och ser riktigt fina ut faktiskt. 


Vid tio tiden åkte vi till Tollarp för att gå en runda och handla. Inom Mange för att sen köra hem där dom sov nästan 2.5h i stolarna så jag hann ta små djuren ute, starta en maskin tvätt, diskmaskin, baka bröd och så lite mer tomat och paprika. 



Hunnit med en massa vilket känns helt fantastiskt. Att få känna man fått något gjort och inte bara sitta i soffan. 

Men det varade i ett dygn för efter mycket gråt sen 17 så sover trollen i min famn i soffan utslagna. Så nu inväntar vi nästa amning innan vi prövar att natta dom i sängen igen. 

Tjingeling 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0