Just nu....

Just nu är min kropp i en period där den inte är överens med min vilja och hjärna. 

Så det blir inte så mycket gjort någonstans förutom jobbet

Trädgårdslandet har mer ogräs än plantor men det växer trots invasionen. Ja det mesta gör det i alla fall. Borlotto bönorna är en av dom få sakerna som faktiskt växt riktigt dåligt. Blir nog ingen skörd av det i år. Nytt försök nästa år helt enkelt bara. 

Fick iaf nästan allt gräs klippt idag och ska försöka ta tag i en del av allt de där ogräset imorgon är tanken. 

Hade publik när jag klippte gräset av nyfikna hönepönor. 

Nu tänker jag faktist gå och lägga mig för nu orkar jag inte mer alls för idag.  


Fortsatt trevlig kväll på er 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0