Mullsjö

Två dagars kurs är nu över och jag har äntligen landat hemma.
En riktigt bra kurs även för mig som är en ganska erfaren grisskötare. Och det va fantastiskt roligt att träffa andra människor som tycker det är lika roligt som mig att jobba med grisar.
Nu väntar två dagars praktik också i november sen är denna kursen klar.

Hotellet va super fint och mysigt men goa sängar. Men en annan hatar att sova borta och får gärna lite seperationsångest för jag inte är hemma trots jag har en ålder av 29år. Men det är inget jag skäms för eller har problem att säga. Det är helt enkelt så och det har jag bara accepterat. Det går alltid enklare att sova borta om Jocke är med men sover inte jätte bra då heller men helt själv är hemskt. Men nu är jag äntligen hemma, käkat och myst ner mig i soffan.
Fick komma hem till tända ljus,en brasa i kaminen och min fina man det är lyx det




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0