Att hata

Att ibland hata sin egen kropp är inte vidare kul. Det låter kanske lite hårt men vissa dagar gör jag det. Idag är en sån dag eller rättare sagt den började redan igår.
Att alltid ha ont är något ja helt enkelt lärt mig att leva med. Ja söker inte medömkan från någon för att jag har ont. Men sen visa dagar är det mycket värre än andra som idag. Jag kan knappt gå nu på kvällen, sitta är inte skönt,ligga ner är inte skön. Inget är skönt och det känns som benen håller på att brinna upp inifrån och ut.

Hade jag kunnat så hade ja nog fan kapat benen vid höfterna idag. Dra täcket över huvudet och gråta en skvätt och hoppas det gått över tills imorgon för dehär har jag inte tid med! Ja idag tycker jag jävligt synd om mig själv men tur som får man det ibland




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0