Lollo

Sådär då har vi hämtat häst, en liten lollo som ska hålla Emil sällskap i sin hage med fåren. En tjejkompis som lånar ut henne på obestämd framtid. Emil blev lycklig med sällskap men han har nog en rejäl nöt att knäcka med lollo för hon verkar vara en bestämd dam. Men dom hade iaf inte ihjäl varandra i hagen.

Jag har en person om är ännu gladare än jag och det är min lilla groda som ska få rida på henne. För denna gamla dam går det faktiskt att rida på och köra. Så jag ska leta sele till shettis för träns och sadel fanns redan. Ska vi bara få bukt med hennes sommareksem men det ska vi nog kunna lösa. Nu håller vi kväll ganska tidigt idag för sen är resten av veckan totalt smockad med grejor att göra här hemma.

Jag är lite kär! Helt fantastiskt söt är hon ska bli spännande och lära känna henne

Anita
2016-10-13 @ 06:41:28
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kul med en liten ny! :D

Svar: Ja de ska bli spännande :)
beckaszoo.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0