julpyssel,äpplemos & äppledricka

När man inte hittar några ljusstakar man gillar och när man väl hittar någon man gillar är dom snuskigt dyra. Så istället köpte jag billigare helt vanliga och pyntade dom själv. Så nu ser ingen likadan ut och det blev suveränt bra faktiskt och himla roligt att pyssla med 
 
 
Även fått fram tyget som jag köpte ifjor som skulle bli julgardiner och börjat nåla lite kanter så jag kan börja sy i veckan. Så kan jag kanske kanske börja i fönstren nästa helg med lite ljusstakar och gardiner. I år ska jag verkligen hinna med och mysa in julen med pyssel, bak, klappar, go mat famij och vänner. 
 
Fick även undan dom sista äpplena som blev lite mer äppledricka och äpplemos. Enkelt i saftmajan att få både dricka och mos av äpplena och så går ingen till spillo.
 
Avslutar en lång helg med även två kalas med lite popcorn i soffan med mitt onda öga som jag halvt petade ut imorse med ett sketet höstrå men ont gjorde det och ögat rinner av och till. Lätt typiskt mig, men nu sängen för imorgon är det dom två sista kursdagarna som ska innehålla praktik på annelöv gris
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0