Perioder

 Vissa perioder antagligen när det är mycket tappar jag all lust till att göra något alls. Vet inte vart jag ska börja med allt jag behöver och vill göra men som jag inte har lust med utan kan istället tänka mig ligga på soffan en hel dag och inte göra ett dugg. Jo käka godis,gnälla och se serier. 

Dessa perioder kan vara ganska jobbiga för inget är roligt det innebär även umgås med folk eller göra något med Jocke. Så omgivningen drabbas en del då jag bara skiter i allt lite för jag inte orkar. Men tur som är så har jag knappt 1v kvar till 2 veckors semester som förhoppningsvis ska göra så jag får tillbaka lite lust att ta tag i saker. 

Och nu alldeles alldeles strax ska jag ut och ta tag i mitt trädgårdsland som är översållat med ogräs. Förhoppningsvis ger det mig lite ro i huvudet som det brukar göra och en gnutta nöjdhet att jag åstadkommit något. 
Blir väldigt negativt och tycker inte jag får något gjort fast jag igentligen vet om att jag gjort vettigt bland annat att jobba. 

Nog med gnäll! 1v kvar till semester som sagt och jag försöker peppa igång mig själv! 

  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0