Midsommar helg

Oj va tiden den bara rusar iväg som vanligt och jag hinner inte riktigt med allt jag vill som vanligt.  
Men idag är midsommar här och jag jobbar nån timme som vanligt såhär på morgonen innan det sista ska fixas innan firandet drar igång hos herr och fru Torkkel. 
 
Resten av helgen är jag ledig och lovat mig själv jag ska försöka njut av en ledig helg med att träffa vänner både idag och imorgon kväll när det är den obligatoriska venestad dansen. Ska försöka ha sovmorgon eller iaf slippa lyssna på väckarklockan. Pyssla lite i trädgården, promenera med hunden och Inga måsten utan det som hinns och orkas blir gjort helt enkelt. 

Hoppas alla får en härlig midsommarhelg med familj,släkt eller vänner 


Flädersnaps på gång    



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0