Leverans och massage

Idag har ryggsäckarna jag beställt kommit så dom ska prövas i lugn och ro i helgen med lite tyngd i för att se vilken som ligger bäst så att jag kan skicka tillbaka den jag inte vill ha. Även fått dom två böckerna jag beställt hem så ska även finna tid i helgen för att iaf kika igenom dom. 


Hunden har varit på sin massage idag, gick inte så bra som sist då han vart väldigt övertaggad då han får lugn motion och mycket mindre än vad han är van vid. Men hon tyckte han hade blivit bättre vilket vårt skönt och höra så nu är vi på rätt spår igen med honom iaf. Kan varmt rekommendera massage för din hund hos treat4dog. Trevligt bemötande, inte allt för dyr och väldigt duktig. 

Hunnit med lite kaninmys när jag kom hem men nu är det dags att komma i säng i någorlunda tid för omväxling skull. Kroppen gör ont idag med så hoppas lite extra sömn ska rätta till det till imorgon. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beckaszoo.blogg.se

Här kan du läsa om mitt liv som "trottoarbonde" med djur, arbete, odling och mer därtill

RSS 2.0